Moška moda

Novo leto ...... nadaljevanje že začrtanega:))
Januar sem namenila ustvarjanju voščilnic, ki jim pravim, zlata zaloga.
Oblačila za vsako priložnost. Predpasniki so bili uvertura na modno revijo po moje.
Prve v seriji ...... moške srajce:


tako primerne za gospode vseh starosti.



Zadnja stran.



Za bolj zahtevne so naslednje.



 
 

Navodila za suknjiče, sem našla pri Mayi. Še pogled od zadaj.


Ker sem bila nekaj dni odsotna, vam šele zdaj lahko zaželim :


         Veliko zdravja, sreče in miru v letu 2011.

Pozdrav vsem,  Janja

Komentarji

  1. krasno ti si zakorakala v novo leto, moška moda ti leži, ena čestitka lepša od druge, topel pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  2. Jeee, kakšni super suknjiči. Hvala za link. Zdaj moraš pogruntati kaj za tiste bolj športne duše :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj Janja, ta objava je bombastična!! Take tvoje suknjiče sem občudovala že v tvojem albumu... Hvala ti res, ker si objavila link do "kroja". Ne glede na to, da so kroji dobljeni, pa je tvoja izdelava res odlična, zelo so mi všeč!!! LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Srečno novo leto tudi tebi! Upam, da si se spočila in poveselila ter nabrala veliko novih idej za ustvarjanje čudovitih voščilnic. Saj veš, kako nestrpno pričakujem vsako tvojo naslednjo objavo;) Tile suknjiči in srajce so spet prvovrstni izdelki!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hudo dobra modna kreatorka si postala!Moška moda je super!!!!
    Hvala za link, mogoče mi pa kdaj prav pride:):)
    Tudi tebi in tvojim vse lepo v novem letu!

    OdgovoriIzbriši
  6. Vau, čudovito "zlato zalogo" si naredila. Vse po vrsti so krasne. Vse lepo in dobro tudi tebi v novemletu!

    OdgovoriIzbriši
  7. Kakšna krasna zaloga. Ena lepša kot druga. Zelo dobro. In seveda tudi tebi vse dobro in srečno v novem letu.

    OdgovoriIzbriši
  8. elegantna, posebna, domiselna zaloga... za pol omare, hehe.

    srečno, ustvarjalno in zabavno novo leto tudi tebi.

    OdgovoriIzbriši
  9. :)) za pol omare :))) res je :)

    Janja, tudi tebi srčno, iskrivo, igrivo in nagajivo :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasne čestitke delaš in sem prav vesela, da sem prišla na obisk na tvoj blog....pridem še:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala :).
    Dobrodošla McCrafty.

    OdgovoriIzbriši
  12. Janja, delaš prečudovite stvari. Rada pogledam k tebi.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.