Šola za drugič

Ko mi je nekaj zelo všeč, kaj hitro naredim še en primerek. No tu se je malo zataknilo.

Štampiljko deklice in gosi sem prvič uporabila pri gosji knjigi. Novo postavitev sem imela že takrat izdelano, samo šablone za plot nisem našla. Moja želja je bila, da izgleda bolj nežno dekliško :)). Šablona Magnolia Doohickey Dies - lovely fence, je bila prava.


Zelo redko se lotim izrezovanja motivom. Dodala sem dve goski in obupala že pri drugi.


Sedaj k naslovu objave. 
Ponavadi ponesrečene izdelke strgam. To sem obdržala in se odločila, da jo pokažem, da se vam ne zgodi podobno.

1. Nikoli, prav nikoli ne mešajte plošč pri Sizzixu. Verjetno to velja tudi za hroščka. Naj bo razrezana od šablon, vedno samo ena, ker v nasprotnem, boste doživele tako razočaranje, kot sem ga jaz.
Prav vsi vzorci, se poznajo na odtisu ..... me je skoraj zvilo, ko sem videla.
To sem opazila prvič, morda zato, ker je akvarel kartica debelejša.  

2. V enem mesecu sem zlomila dva luknjača, po metulju, še meni najljubše rožice ........ nisem vedela, da sem tak silak.
Zelo bi me razveselile z naslovom trgovine, ki ima še v prodaji luknjač mini retro rožic. 


Volje, po novem barvanju ni bilo in tako ostaja taka kot je ......dobra šola za drugič.

Lep vikend, Janja

Komentarji

  1. Ja, tisto o menjavi plošč vem in se držim :) Kaj imaš obe plošči po obeh straneh načeti? Potem ni druge rešitve kot da kupiš novo.
    Kje imajo luknjač rožic ne bi vedela. Verjetno ti bo znala katera odgovoriti.
    Ko izrezuješ motive, ti predlagam, da rob motiva prevlečeš s tankim črnim flumastrom. Potem se ne vidijo napake, če nismo lepo izrezali. Upam, da razumeš, kaj mislim :)
    Sicer pa mi je voščilnica čudovita. Lepo pobarvano - kot vedno. Senčen plot in rožice ji dodajo piko na i. Super.

    OdgovoriIzbriši
  2. u ja tole s sizzixovimi ploščami sem se pa tudi jaz že zafrknila... sem jih ful pazila, potem pa trenutek nepozornosti in sem "zarezala" še "čisto" ploščo... in potem seveda povsod ostajajo odtisi črt... nazadnje sem jaz tole malo flower power štanco kupila v Memoriesu, enkrat septambra dobijo novo pošiljko EKS štanc, pa lahko uprašaš če jo bodo naročil...upam da je kaj pomagalo...pappa

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole s ploščami se je zgodilo tudi meni. Izrezan motiv pa jaz obrišem s črno barvico - tako izginejo napake, poleg tega pa če pogledaš od strani, je lepši prehod.
    Ograja je super, mi je pa tvoja ročno izdelana še bolj všeč.
    A si že pogledala v Antusu, mogoče imajo štanco tam.

    OdgovoriIzbriši
  4. Interesantna i preslatka čestitka za slatku djevojčicu. Veliki pozdrav i ugodan vikend:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Na gotografiji se odtisi ne vidijo, verjamem pa, da je zadeva lahko zelo zoprna. Čestitka je prav simpatična in ravno za kakšno navihano deklico.
    Tole štanco tudi jaz že nekaj časa iščem, pa je ne najdem, ampak kdor išče ta najde.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala :)
    Naslednjič bom uporabila črno barvo pri obrezovanju motivov :).
    Rezervni plošči imam in sta že na svojem mestu.
    Luknjača pa nisem našla nikjer v Lj. in tudi v domačih in tujih spletnih trgovinah, ki jih poznam, je trenutno že prodan. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa, nekaj posebnega 3D bi lahko rekla.

    OdgovoriIzbriši
  8. Voščilnica je zelo ljubka. Kot vse tvoje.

    Štanco je pa že Marija iskala in ju tudi ni našla. Razprodana. Našla je sicer eno zelo zelo podobno, a ni ista.
    http://www.craftsulove.co.uk/punches.htm

    OdgovoriIzbriši
  9. toliko drobnih detajlov, lepo ujetih, skombiniranih, postavljenih... in barve... krasno.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lušna je in ograjica mi je vedno všeč :))) Pa ti dve izrezani goski ji dasta posebno globino. S temi ploščami pa je res zoprno, samo ko se tako hitro zmotiš, pri meni je enako. Malo sem pobrskala po netu in najde se ta tvoj puncher, samo v paru še z enim, tako kot imajo na primer v Glitterpot-u: http://www.theglitterpot.co.uk/scripts/prodView.asp?idproduct=18203

    OdgovoriIzbriši
  11. sama tudi ze nekaj časa iščem to štanco, saj se mi je zlomila na enak nacin. Mojo mi je za prvo silo popravil tata in če mi jo pošlješ, jo lahko tudi tebi. sama tudi ze nekaj časa iščem to štanco, saj se mi je zlomila na enak nacin. Mojo mi je za prvo silo popravil tata in če mi jo pošlješ, jo lahko tudi tebi.

    OdgovoriIzbriši
  12. Vladuška, hvala :))). Ta kompletek sem pa spregledala.
    Kefa, hvala tudi tebi. Odločila sem se za nakup nove, vendar bi imela tudi rezervo :). Ti pišem na mail.

    Pozdravček, Janja

    OdgovoriIzbriši
  13. Just so beautiful hun...love the image, cute flowers and sweet picket fence too...a beautiful creation Janja :o)

    have a lovely evening...hugs Vicky xx

    OdgovoriIzbriši
  14. Nastala je še ena dekliško ljubka in perfektna čestitka.
    S ploščami jaz zaenkrat nimam težav, ker hroščka (še) nimam :)). Hvala pa za nasvet, sem si ga zapomnila.
    Tudi mene je moja lastna moč presenetila, sama sem si ta mesec uničila najljubši luknjač zelenja, tisti za čudovito razvejano vejico, kar razletel se je...
    V želji, da luknjač čimprej nadomestiš te lepo pozdravljam:)

    OdgovoriIzbriši
  15. zelo lepa voščilnica!
    nazadnje sem to rožico kupila za prijateljico in sicer v Anrtusu. preveri če jo imajo še kajti jaz imam info da jih dobavitelj nima več in jih tudi ne bodo imeli :(

    OdgovoriIzbriši
  16. O ti šment, smola pa taka! Ja, menda se jih sploh ne da več dobit; upam, da ti kje uspe :-))
    Čestitka je fantastična in goske so prav corti!

    OdgovoriIzbriši
  17. Zelo lepa voščilnica in ograjica je super. Glede štanc pa ti je že Vladuška odgovorila, upam, da dobiš. Lp

    OdgovoriIzbriši
  18. :) to pri ploščah sem tudi jaz pogruntala. Če pa imaš plošče že porezane, pa lahko daš na sprednjo stran izrezka list papirja in tako zaščitiš papir.


    Sem pa imela v nedeljo enako izkušnjo kot ti :))))))) polomila sem tole malo Flower Power štanco in to ravno takrat, ko sem jo najbolj potrebovala :(( kriv je bil fotokarton, ki je očitno predebel.
    No, pri Glitterpotu so bili tako ekspresno krasni, da sem jo dobila že danes :) pa še par stvari sem moooorala kupiti za zraven :))))))

    OdgovoriIzbriši
  19. Aja, še to ... jaz sem si štanco vseeno shranila, če bi morda kdaj potrebovala kakšen rezervni del :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.