Na travniku

Lep dan vabi na travnik, med rožice.

 
Namenjena je obletnici. Za lepe spomine na prve zmenke :). LOTV - meant to be.
Dodala sem ji doma sestavljene rožice. Od Cheery Lynn design je nožek - bele vejice. Pobarvano z distress inki.

  
Izzivi:
Lilis Little Fairies Challenge - anything goes
Stampin for the Weekend - layers challenge
Crafting for all Seasons Challenge Blog - izziv #26


Lepo se imejte, Janja

Komentarji

  1. Zelo prisrčna čestitka: lepe barve, rožice in vejice so res lepe.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dodelana v nulo, zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa in perfektno izdelana.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa, rožice in vse ostalo pa čisto po tvoje, kot pravi Renata, dodelano v nulo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Postavitev, motiv, barve, vse čudovito, pobarvano pa je itak perfektno. Imaš šesti čut za senčenje oz. poudarjanje kje mora biti bolj svetlo, kje bolj temno,..... ni kaj, rečem lahko le enkratno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je, in ko sem prebrala namen, mi je postala še bolj všeč. Taka z dušo. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako je krasna! Jaz se pa tako bojim uporabljati črno barvo :(

    OdgovoriIzbriši
  8. Uau Janja tole je čudovita voščilnica. In res lepo pobarvan motiv. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Simpatični motiv in prelepa voščitka.

    OdgovoriIzbriši
  10. Igriva, nagajiva, čudovita. Takšna kot sem jih pri tebi vedno vajena.

    OdgovoriIzbriši
  11. Simply stunning hun...and love the colours too :O)

    big hugs Vicky xx

    OdgovoriIzbriši
  12. Super, vsega ravno prav !

    OdgovoriIzbriši
  13. Saj sem čisto brez besed, pravzaprav nisem, tisti vauuuuu navdušenja sem na ves glas izjavila. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  14. Stunning card; I love it! The colours are beautiful and your colouring is perfect. Thank you for joining us over at Lili's Little Fairies, hugs, Jayne x

    OdgovoriIzbriši
  15. Res lepo pobarvano in krasna izvedba. Enostavno čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  16. ooo kako je srčkana in čudovito si jo sestavila skupaj :-))

    OdgovoriIzbriši
  17. Kako luštna štampiljka! Čudovita!!! Sestavljeno in pobarvano pa čisto po tvoje,... brezhibno!

    OdgovoriIzbriši
  18. Janja, tvoje voščilnice so vse čudovite, narejene u nulo.... Komentirat tvoje poste, ne da bi se ponavljal, je že težko! :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Fab card - love the sweet image and all those beautiful layers x
    Thanks for playing along with us at SFTW & good luck x
    ((hugs)) Suzie xoxo

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.