59. Izziv - Pod mavrico

Tako barvito, pisano in igrivo Craft-alnico še nismo imeli :)). Naslov teme je izbrala Simona.

Mavrica v rožah.


Za izdelavo sem uporabila cik cak trakove v različnih barvah, jih prilepila na papir in izrezala rože v treh velikostih.


Spela sem jih z razcepki, pritrdila na eko karton, ki je po robovih nastrgan.


Še ena  ....... za dolgo poletje :)


in srečo z vremenom v času poletnih dopustov.


Pokukajte tudi k Simoni, Lili in Manueli. Pridružite se nam.

Izzivi:
Allsorts challenge blog - izziv  #160
Bearly-Mine Challenges - izziv #41

Pripomočki:
Magnolia DooHickeys Cutting Dies- zeleno listje,  Marianne Design Craftables Frame & Flower Die Sets - rože,  Die-namics Dies - cik cak trakovi, Memry Box Dies - dežniki in oblaki.

Lepo se imejte, Janja

Komentarji

  1. To pa je res pisano in veselo, kot poletni čas. Zelo lušno si mavrico pričarla na čestitke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Se popolnoma strinjam z Vladuško...mavrica kar sije iz voščilnic. Zelo lepo in domiselno... Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lušna, mavrična in igriva čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful summer images. A lot of work has gone into the design creation. Lovely, bright and cheering.
    Thank you so much for joining us at Bearly Mine this week.
    Hugs
    Laine
    X

    OdgovoriIzbriši
  5. Uf, krasni čestitki :-) Kar čutiš poletje, ko ju pogledaš.

    OdgovoriIzbriši
  6. oooooo tole je pa prav čudovita ideja, ploh so mi všeč tile dežnički! kako pisano. LP

    OdgovoriIzbriši
  7. fejst voščilnici!!!
    na Bovškem izložbena okna krasijo taki mavrični dežnikci, ki so jih izdelali otroci :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Te tvoje mavrično pisane voščilnice so prava paša za oči, človeka preprosto prevzamejo.

    OdgovoriIzbriši
  9. To je pa res nekaj mavričnega...všeč mi je, da si uporabila tako žive barve... tejle dežnički na sivem ozadju so kot pravi. Imaš občutek, da jih bo veter vsak čas odnesel... :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovizi čestitki! Pisani, živahni, mavrični. Meni so dežniki še bolj všeč!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepi pisani čestitki si naredila in tista z dežniki izgleda res carsko :-))
    Luštno in lepo!

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo fajn izziv nam je pripravila Simona in pri tebi je tudi lepo uspel. Rožice so fajn, (saj veš, da sem pristaš rožic na papirju ). A dežnički, dežnički tokrat zmagajo, noro nagajivi in barviti se mi zdijo.

    OdgovoriIzbriši
  13. Adijo pamet, kakšne nore ideje imaš...v prve rožice sem se zaljubila, pol pa še dežniki.Krasno!

    OdgovoriIzbriši
  14. Wauuu, krasni mavrični voščilnici, samo dežniki pa zmagajo :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.