Ustvarjalnica - prvič

Moja soba počasi napreduje :).

Ji še veliko manjka ..... a miza in stol sta v njej.


Na omare, police in del predalov pod mizo .... čakam. Tudi barva sten ne bo v celoti ostala bela. Glavnina pripomočkov je v škatlah :) ....... a vsaj lahko ustvarjam.


Tako je bilo videti, ko so bila večja dela končana in soba v prvi fazi beljenja.


Toliko za začetek. Ko bo ustvarjalnica dobila dokončno podobo, jo ponovno pokažem.

Lepo se imejte, Janja

Komentarji

  1. Kaj bi dala za tako čudovito sobo..
    Komaj čakam nove slike..
    LP, Tina

    OdgovoriIzbriši
  2. Janja, tole zgleda super in vidim, da imaš tudi prekrasen pogled. Moram pa priznat, da si korajžna z belo barvo, pri meni bi blo namreč takoj vse zapackano,..:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Srečnica... jaz bi tudi imela tak svoj "studio" kamor se lahko odmakneš in imaš vse pri roki...:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa svetla soba. Verjamem, da boš tule notri še bolj uživala ob ustvarjanju.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi mene je navdušila svetloba, ki jo je res na pretek in to je za ustvaranje včasih ključnega pomena. Res super sobica in komaj čakam, da vidim, kako jo boš dokončno opremila. LP

    OdgovoriIzbriši
  6. Že zdaj je čudovita. Kakšna šele bo, ko bo imela končno podobo. Čestitam, ker si prišla do svojega kotička. Verjamem, da se boš v njem fajn počutila in bo nastalo še veliko krasnih izdelkov.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vau :-) Komaj čakam, da vidim, kaj vse bo nastalo v tej svetli sobici.

    OdgovoriIzbriši
  8. ooo kako je lepo pri tebi! Sploh vsi začetki so lepi, ker je še vse lepo na svojem mestu, čisto, urejeno, ... :-))
    Naj ti bo nov prostorček v veliko veselje!

    OdgovoriIzbriši
  9. Vedno taka rada pokukakm v ustvarjalnice drugih ustvarjalk in pogledam, kako so si uredile svoj najljubši kotiček. Tale soba bo krasna in miza je super.

    OdgovoriIzbriši
  10. Uau, čudovit prostor imaš, gotovo ti bo v užitek ustvarjati v njem. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  11. COOL, svojo sobico boš imela. To bo carsko ustvarjat.

    OdgovoriIzbriši
  12. Oh čestitam! Krasna sobica za ustvarjanje - priporočam VELIIIIIKO omar, ker se material stalno kopiči! Saj veš iz majne škatlice z dvema štampiljkama in eno blazinico do - 10 škatel....itd!
    Veselo ustvarjanje ti želim!
    Lep pozdravček
    D.

    OdgovoriIzbriši
  13. Janja, čestitke za takšno pridobitev. Želim ti, da bi se v njej odlično počutila. Veliko ustvarjalnih užitkov v novi sobici :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Joooooj kje lahko kliknem na like/všeč mi je=) Enkratna, čudovita in oh in sploh=) Takoj ko sem jo vidla, mi je postala všeč=) In super mi je ko je tako svetla=) Janja super si si jo uštimala=)

    Lepo se imej...pappa

    OdgovoriIzbriši
  15. Super soba za ustvarjanje, komaj čakam še slikice ko bo konačana.

    OdgovoriIzbriši
  16. SREČNA, vesela sem zate Janja in vem, da boš v tem svojem svetem kotičku tudi ti:) Lepo napredujete, saj veš:"A bomo zmogli?" "Zmogli bomo!" Lep pozdrav, Zvezda

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.