62. Izziv - Fotografija kot barvna inspiracija

Kako hitro minejo počitnice. 
Barvna paleta, ki nam jo ponuja Manuela na Craft-alnici, je čudovita. Izbrala sem dve osnovni barvi in medvedke od LOTV - Posy trio.


Eko karton ima tri izreze, v njih so vstavljeni motivi. Škoda, ker mi ni uspelo poslikati voščilnice, da bi se videlo, kako medvedki delujejo poglobljeno. Metulj je Magnolia DooHickey die - Swirly Butterfly.


 Barve današnjega izziva.


Za konec vam moram pokazati mojo barvno karto. Prvič sem jo videla pri Marini, ki ima tako lepo spete vse barve distress inkov. Moj kupček, je namenjen reliefnim mapam. Toliko jih seveda nimam, a so bile barve tako vabljive, da sem uporabila vse :).

 

Tagci so kovinska šablona od Go-Kreate die - concentric tags #1. Imajo jo v spletni trgovini Mavelu.com, ki je sponzor današnjega izziva na Craft-alnici.

Pokukajte tudi k Manueli in Simoni. Pridružite se nam.

Izzivi:
Crafty Calender Challenge - izziv Teddy bears parade

Lepo se imejte, Janja

Komentarji

  1. Vav, kakšna čudovita voščilnica! Barvna kombinacija mi je zelo všeč, ti medvedki pa so tako "cort"! :)Zelo lepo so pobarvani!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa voščilnica :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj Janja, kako so lepi tej medvedki in kako si jih krasno namestila na to čudovito ozadje.
    Tole s tagci je pa super ideja. :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Voščilnica je pravi bonbonček...:):) Tagce pa sem že "obcahnala" z oznako "nujno jih rabim".

    OdgovoriIzbriši
  5. oooo tele medije mam pa tudi jaz in se jih še nisem lotila. ti pa si jih tako lepo skombinirala, bravo. LP

    OdgovoriIzbriši
  6. vau kako čudovita čestitka in tako zelo dobro si uporabila vse barve; krasno ti je uspela!
    In tele štampiljke so zelo cart; sem si jih že ogledovala, pa sem pri njih pred kratkim zapravljala, tako da moram še malo počakati :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Spet ena čudovita voščilnica. Všeč mi je izbor barv, postavitev. Tile medvedki delujejo res tako cort.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita voščilnica, medvedke tako ljubko kukajo iz okencev:-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita barvna kombinacija!Zelo lepo skombinirano. Taka modra je meni sploh najlepša barva:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Z eno besedo: čudovito!
    Zelo lepa barvna kombinacija in fotografija: za ene spomin na morje, za druge vabilo :)
    Medvedki so tako prikupni in res se vidi, da so poglobljeni, kar da voščilnici še dodaten čar.

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako cart in prikupno čestitko si ponovno naredila. Res imaš smisel za motive in nato njihovo barvanje, skladno postavitev in sploh superca je vse, kar narediš! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Tvoj stil izdelovanja voščilnic je nakaj posebnega in vedno presenečaš s svojimi čudovitimi zamislimi.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako luštno! Krasna kombinacija. In naj (znova) povem, da si mojstrica barvanja.

    OdgovoriIzbriši
  14. Cort:)Lušni medvedki, lepo skombinirano.

    OdgovoriIzbriši
  15. oh ......

    Kako cartlih medoti :)

    OdgovoriIzbriši
  16. III, kok je dobra, ful živahna, razigrana, pozitivna..super je.

    OdgovoriIzbriši
  17. Ti res znaša tako perfektno narediti izdelek, da človek samo gleda. Prekrasna je in tudi te tage z reliefi si si odlično naredila.

    OdgovoriIzbriši
  18. This is sooo sweet! I love the images and your beautiful colors!! Thanks for joining us at Crafty Calender this month!
    Tammy x

    OdgovoriIzbriši
  19. Luštni medoti! Izgleda da si zelo organizirana, ker imaš celo barvno karto! Jaz še to ne vem, kaj se skriva v moji ustvarjalni sobi! Ha, ha.....jaz sem res "messy"!
    Lep pozdravček,
    Cardarian

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.