70. Izziv - Živalice

pričakujemo na Craft-alnici. Naslov teme je izbrala Manuela.

Veselim se že, da vidim, kaj vse bo priskakljalo, priletelo, prilomastilo, prisopihalo ... morda tudi priplavalo :)) na Craft-alnico v naslednjih dneh. 

Na mojih voščilnicah se je ustavila jelenja družina. Memory Box Die - Deer Trio.


Imela sem srečo :) in jih ujela na jasi.


Za večje število voščilnic, ki nastajajo v teh dneh, sem izbrala preprostejšo postavitev in malo manjši format.


Pokukajte tudi k Manueli, Simoni in Lili. Pridružite se nam.
Nagrado poklanja spletna trgovina Mavelu.com.  


Izzivi:
Hanna and Friends - izziv #159
Stampin' for the Weekend - izziv #22
The Crafty Pad - izziv #198

Lepo se imejte, Janja

Komentarji

  1. O, kako lepa jelenja družinica! Tudi preprostejša postavitev je zelo lepa. Te tvoje papirnate čarovnije mi vedno polepšajo dan :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa voščilnica. Luštna družinica.
    Pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. S temi voščilnicami si me popeljala v zasnežen gozd, v tišino in zimsko pravljico. Krasne so!

    OdgovoriIzbriši
  4. Škoda, da sem zamudila in nisem bila s teboj na jasi. Ujela si čudovit trenutek in bolj čudovito si ga ujela na voščilnici.
    P.s.: Tvoja fantazija nima konca...:):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Vauuu, prava zimska idila, krasno :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno si jih ujela v 'objektiv' :) Lepo zimsko idilo si ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  7. te tvoje voščilnice popeljejo človeka v neko daljavo, mir, lepoto..... super izgledajo in seveda kot vedno zelo, zelo dovršene!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  8. Oooo kako luštni jelenčki in všeč mi je tudi ozadje, prava zimska idila. lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Tvoje voščilnico so VEDNO tako lepe. V tvoji glavi obstaja polno idej. A nem ne bi še pogosteje kaj pogazala. Mislim, da se nobena ne bi pritoževala nad tem.
    Jelenjo družino si čudovito ujela v "objektiv".

    OdgovoriIzbriši
  10. Super si vpeljala tele jelenčke ali srnjačke v zimsko pravljico!

    OdgovoriIzbriši
  11. Tale voščilnica je pa tako lepa. Kar kliče v naravo.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasna je! Ko sem jo zagledala sem pa začela zimo pogrešat :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Res lepa zimska voščilnica, verjamem da je bo vsak vesel, ki bo dobil! Tudi jaz sem naredila nekaj voščilnice z jelenčki letos, se bom spet pridružila izzivu! Očitno postajam bolj pridna! :-) Mogoče zato, da bo Božiček kaj prinesel!
    Lep pozdravček,
    D.

    OdgovoriIzbriši
  14. Gledam in se kar ne morem nagledati. Ti tvoji detajli; oblački, pa zasnežene smrečice in jelenčki, pikice, hribčki,vse tako lepo dopolni voščilnico do celote. Krasno zimsko idilo si nam predstavila!

    OdgovoriIzbriši
  15. Ta voščilnica pa je res čudovita :) Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
  16. Zelo luštne čestitke. Naj že pade sneg, da ne bomo takšnih prizorov deležni le na papirju. :)

    OdgovoriIzbriši
  17. What a fantastic little scene you've created! Thanks for playing at The Crafty Pad this time & for adding some glitter!
    Good Luck
    Hugs
    Dawn xx

    OdgovoriIzbriši
  18. Gorgeous Janja...:o)

    big hugs Vicky xx

    OdgovoriIzbriši
  19. ooo kako lep pogled si imela :-))
    Čudovite voščilnice si naredila in uporabila krasne izrezke!
    Zelo zelo so mi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  20. Očarala, začarala si me s svojo zimsko pravljico, družinico jelenjadi Janja. Lep pozdrav; Zvezda

    OdgovoriIzbriši
  21. Prekrasna voščilnica...prava zimska pravljica...ujeta v voščilnico. LP Urška

    OdgovoriIzbriši
  22. Naredila si čudovito zimsko idilo :-)
    Res so prekrasne.

    OdgovoriIzbriši
  23. Popolno. Vedno se navdušujem nad tvojim stilom barvanja, tokrat me je prepričala pa postavitev in kombinacija vsega... bravo.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.