Božič v tradicionalnih barvah - Mavelu blog hop

Pozdravljeni.
Danes se pridružujem ustvarjalkam iz ekipe Mavelu.com pri blog hop izzivih.
V čast in veselje mi je, da sem del čudovite ekipe.

Kot vam je verjetno že poznano, je blog hop v četrtek začela Marina na Mavelu.com.
Vsak naslednji dan se je blog hopu pridružila nova ustvarjalka ekipe Mavelu.com : 
Tina - Kreativne iskrice, Aleksandra - Aleksandra's Finest Handmade,
Simko - Papiart, jutri pokukajte k Marini - Papirnati trenutki.

Rdeča nit, ki jo prepletamo s skakanjem iz bloga na blog, so štampiljke s slovenskimi napisi. 


Na obe voščilnici in zvezek za domače recepte sem odtisnila
štampiljke iz Božično novoletnega seta 2.

Medenjaki in darilca so izrezani s pomočjo Sizzixovih kovinskih šablon v obliki zvezdic, kvadratkov in srčkov. Vzorčki na njih so narisani z belim pisalom. Vse naštete pripomočke in kopico drugih, ki jih potrebujete pri ustvarjanju, najdete v spletni trgovini Mavelu.com.


Na moj izziv se lahko prijavite z izdelki v tradicionalnih božičnih barvah.
Izdelek objavite na vašem blogu in direktno povezavo nazaj na moj blog zapisano v vaši objavi. URL naslov objave ( ne bloga ) kopirajte in vstavite v modri gumbek na dnu te objave z vašim imenom.  


Med vsemi sodelujočimi bom izžrebala tri, ki prejmejo po eno od spodnjih štampiljk.
Podarja jih spletna trgovina Mavelu.com.

Poskušajte sodelovati na čim več blog hop izzivih in si tako povečati možnosti za osvojitev lepih nagrad.


Ne pozabite jutri skočiti do Marine - Papirnati trenutki.

Lepo se imejte, Janja

Komentarji

  1. Počasi mi postaja jasno, kaj je blog hop :) Super ideja!
    Vauu, nikoli si ne bi mislila, da so medenjaki čisto vse tvoje ročno delo. Perfektno in mislim, da bom idejo kdaj uporabila :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni se je šele s tole objavo dokončno posvetilo, kaj pomeni tale "hop". Priznam, da mi je ideja zelo všeč.
    Predstavila si nam čudovite domislice, piškotki pa so zakon!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepe izdelke si ustvarila.
    Medenjaki so ptakšni, da bi jih človek kar pohrustal.

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, kako lepo! Prav zadišali so mi tvoji medenjaki, tako lepo so izdelani. Lepo je priti k tebi na obisk. Vedno postrežeš z novimi posladki:-)
    Sicer pa skačem iz enega bloga na drugega po navodilih in občudujem, kaj vse znate punce ustvariti. Tokrat samo prodajam zijala :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasni so tvoji izdelki v božičnih tradicionalnih barvah. Napisi pa jih še bolj popestrijo. Ročno izdelani medenjaki pa so res zakon, kot je že Helena zapisala... :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. joj, kako čudovito! piškotki so kot pravi! saj že veš, da si vse naredila superperfektno!!!!!
    napisi so pa res dobri! ni lepšega kot slovenski napisi!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj kako čudoviti izdelki! Zares zelo lepo! Medenjaki so za pojest dobri! ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Mmmm kako slastni zgledajo tile medenjaki=) Mjamsi, prav zame, ko sem tako sladkosneda=)

    Pozdravček,

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovit zvezek in voščilnici si naredila. Tile medenjaki pa tako slastno izgledajo :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. iiiiiiii, kako super zgledajo ti piškoti, skoraj kot pravi in napis jim super pristoji. Seveda tudi tista smrečica z darili nič ne zaostaja in tudi tukaj si krasno združila misel z dodatki. Zelo zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Mmmmmm, kar diši, tako resnični se zdijo tvoji medenjaki.

    OdgovoriIzbriši
  12. Joj, kako super uporabljeni napisi! Zelo sta mi všeč obe voščilnici in krasen zvezek. Tako lepe barve in odlične postavitve.

    OdgovoriIzbriši
  13. kako lepe zadeve si ustvarila. kar ne morem si jih nagledati. najbrž tudi zato, ker so v mojih najljubših- božičnih barvah.
    krasno!! bom sodelovala (kmalu se pridružim).

    OdgovoriIzbriši
  14. Kako lepo...na zadnji sem se pa kar ustavila...čudovita je!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.