V zlatem okvirju

Tri roza vrtnice so ostale od tortic iz prejšnje objave. Izrezala sem nekaj listja v dveh odtenkih zelene barve, poiskala ujemajoči se papir in sestavila voščilnico za rojstni dan.


Izrezan okvir je premazan z zlato kovinsko pasto, ki jo nanašam s papirnatim robčkom.    


Napis Najlepšega para je odtisnjen neposredno na papir v nežni barvi z vzorcem.


Izzivi
613 Avenue Create - izziv #159: anything goes
Dies R Us Challenge - izziv #41: stitching 
In The Pink - izziv #85: anything goes




Lepo se imejte, Janja
................................................
štampiljka -                     Najlepši par - ob rojstnem dnevu
rezalne šablone -            MFT Die-namics - mini hybrid heirloom rose
                                       MFT Die-namics - simple leaf flourishes
                                       Crea-Nest-Lies dies - set št. 22
.................................................                                      

Komentarji

  1. Prekrasna je. Rožice so čudovito zavite in sestavljene. Tudi izbor barv mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa voščilnic. Tako lepo si jo sestavila in je tako nežna in elegantna. Všeč so mi tudi "odpadli" listki.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ta šablona za vrtnice mi je zelo všeč, saj so rožice krasne. Krasno sestavljena voščilnica, nežna in bogata.

    OdgovoriIzbriši
  4. prekrasna eleganca, te barve so čarobna kombinacija, vrtnice pa res čudovite!

    OdgovoriIzbriši
  5. Janja, čudovita je. Zelo so mi všeč tvoje vrtnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Prečudovita je. No, da bi zlato pasto nanašala z robčkom, mi pa še ni kapnilo, uporabljam kar prste, kar zan bit malo packasto.

    OdgovoriIzbriši
  7. O,ta voščilnica je pa prav v mojih najljubših barvah.Vrtnice so prekrasne,celotna sestava pa tudi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasna voščilnica.....ta barvna kombinacija je tudi meni zelo lepa

    OdgovoriIzbriši
  9. Ko bi bili moji ostanki tako lepi ;)
    Prekrasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  10. Se pridružujem moi, tudi moji ostanki niso niti približno tako lepi. :-)) Prekrasno voščilnico si ustvarila. Roza vrtnice in zlat okvir je zmagovalna kombinacija. Hvala za nasvet glede nanašanja metalik barve.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita voščilnica. Izbrani barvi sta čudoviti in te tri rožice so tako lepo sestavljene!

    OdgovoriIzbriši
  12. Kakšne nobl vrtnice in z vsemi zlatimi dodaki je nastala zelo elegantna voščilnica. Se pridružujem ostalim: tudi meni žal ne ostanejo taki super uporabni ostanki:) Lep pozdrav,Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  13. Tvoje rože so kot prave. Čudovite so.

    OdgovoriIzbriši
  14. Elegantna, s prekrasnim okvirjem...

    OdgovoriIzbriši
  15. Oh WOW this is so pretty and your flowers are gorgeous! Thanks so much for playing in our ‘STITCHING – Real or Faux’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdgovoriIzbriši
  16. Najprej mi je v oči padla tvoja "nova" slikca....zdaj te vsaj vidim v oči....in te bom lahko oblajala če te bom srečala (upam da enkrat res). Nanašanje zlate z robčkom....dobra si, jaz je še s penzlom ne bi nanesla tako natančno...ja ni kaj, hudimana spet bo treba prehvalit ta tvoj izdelek...rožice so pa še lepše. čao

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovita je. Pa saj so vse tvoje :).
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  18. Joj Janja, spet ena dovršena in izjemno lepa izpod tvojih čudežnih rok, prepoznavna! Zelo všeč mi je tudi papir, ki si ga izbrala za vrtnice, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  19. Pretty card - love those gorgeous big flowers! Thank you for joining in the In The Pink challenge this time. Hope to see you again.

    Hugs, Vannessa
    In The Pink DT

    OdgovoriIzbriši
  20. Krasna voščilnica, pa te rožice <3 Lp, Tamara

    OdgovoriIzbriši
  21. Krasna voščilnica, tortica s prejšnje objave pa super :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Prekrasna je, popolna, ni kaj. Lp

    OdgovoriIzbriši
  23. This is so gogeous...I love those beautiful flowers and dies. Thanks for linking with us at our neighborhood, 613 Avenue Create for last week's Challenge. Hope you join us again this week. God bless always!

    JO ANN
    http://jatterburycreations.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  24. Čudoviti cvetovi, super barvna kombinacija in posledično izredno lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  25. A beautiful card. The roses are gorgeous. Thank you for sharing at Crafty Hazelnut's Patterned Paper. Rebecca x

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.